Powered By Blogger

jueves, 6 de mayo de 2010

Bioètica

Avui he vist una cosa que em sembla espantosa. He tingut com un miniatac de cor; allò que penses: "no ho estic veient bé, segur! Torna a mirar, va!"
I és que després de totes aquestes setmanes aguantant les classes de bioètica a la universitat, mossegant-me la llengua per no dir-li a la professora que calli... em ve a la ment la classe de la setmana passada: l'avortament i la feritilització in vitro.
Que si l'embrió és vida, que està clar que quan hi ha fecundació hi ha vida, que l'avortament ha passat de ser un crim a ser un dret, que s'han disparat el nombre d'avortaments des de que es va regularitzar, que si la pastilla del dia després bla bla bla, i altres temes proposats demagògicament (encara que té la barra de dir que ella ho exposa d'una manera que dóna voltes i voltes per mirar-ho des de diferents perspectives... uns collons!).
Doncs estic per proposar una nova llei: Multar, o millor dit, penalitzar a les dones embarassades que fumen o beuen o es droguen! Perquè estan atemptant contra una vida que no és només la seva! Estan provocant danys irreversibles en la criatura que ha de néixer. Fins a quin punt la mare és lliure de fer el que vulgui quan deixa de ser un individu per passar a ser-ne dos? L'excusa de "de algo tengo que morir" (que posa nerviós a qualsevol no-fumador) ja no val; què diuen en aquests casos? Tenen alguna excusa preparada? (potser tenen la insensatesa de dir que no hi ha perill, o que el metge no els ha dit res... no ho sé! però m'agradaria saber-ho) Algú coneix algun cas?

Ell/a no ho faria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario